Alejí klenů kolem rybníků
Krucemburk – Staré Ransko – Ždírec n. Doubravou. Délka 7 km. Odj. 7:53 ČD. Návrat 14:00, 16:06 ČD. Ved: Květa Janáčková. Turistická vycházka týmu B. Pro pomalejší členy Klubu přátel Pardubicka.
typ akce: Turistické vycházky
Meandry Struhy
Veselí - Lepějovice - Meandry Struhy - Bílý kopec - Kokešov – Opočínek. Délka trasy 8 km / 13 km. Odjezd 7:58 ČD, návrat 12:47 / 15:15 Bus MHD č.15. Ved: L. Kvapilová. Turistická vycházka týmu A. Pouze pro členy Klubu přátel Pardubicka.
typ akce: Turistické vycházky
Krajinou evropského rozvodí Labe - Dunaj
Čachnov – Zámecká studánka – Karlštejn - Svratka. Délka trasy 7,5 km. Odjezd 7:53 ČD. Návrat Bus + ČD 16:02. Ved: J. Votrubová. Turistická vycházka týmu B. Pro pomalejší členy Klubu přátel Pardubicka.
typ akce: Turistické vycházky
Zřícenina hradu Rýzmburk
Olešnice /okr. Náchod / - Rýzmburk - Starkoč . Délka trasy 14 km. Odjezd 8:35 ČD, návrat 17:17 ČD. Ved: L. Černíková. Turistická vycházka týmu A. Pouze pro členy Klubu přátel Pardubicka.
typ akce: Turistické vycházky
Pardubická náměstí - trolejbusový výlet do historie
Masarykovo nám. – nám. Jana Pernera – nám. Legií – nám. Dukelských hrdinů – Zborovské nám. – nám. Republiky – Smetanovo nám. – Schwarzovo nám. – Komenského nám. – Pernštýnské nám. – Lázně Bohdaneč
Historickým trolejbusem Škoda 9Tr.
Sraz účastníků na zastávce MHD Třída Míru (u záchodků).
A zejména pro ty nejmenší: cestou zastávka na BOŽÍ ZMRZKU.
Jízdné ve výši 50 Kč se platí při nástupu do trolejbusu.
typ akce: Výlety do historie
Líbí se vám studie zahloubení dopravy před Zelenou bránou do tunelu?
Dovolujeme si vám nabídnout ke shlédnutí vizualizaci možného vzhledu náměstí Republiky. Tato studie je v současné době možnou podobou města, která zdá se má podporu pardubického magistrátu.Vedení Klubu přátel Pardubicka však prostřednictvím tohoto webu vyzívá obyvatele Pardubic, aby se vyjádřili k této studii, jejíž podstatou je zahloubení silniční dopravy před Zelenou bránou do tunelu či spíše jakéhosi podjezdu pěší zóny. Tato studie umožňuje přímé pěší propojení třídy Míru s historickým jádrem města a zklidnění ruchu v okolí Zelené brány. Auta by v této studii pod zem zajížděla v úrovni Grandu a ven by se vynořila v zatáčce před divadlem. Oproti starší studii je tento tunel kratší a tudíž by měl být i levnější. Z vedení města zaznělo, že by realizace tohoto projektu neměla být o mnoho vyšší než 100 miliónů korun. Také se Vám zdá tato cena až nereálně nízká?
Zdá se vám tato vizualizace dobrým nápadem na zatraktivnění centra města? Nebo si myslíte, že do zatáčky před divadlem se prostě tunel a vedle něj souběžná komunikace pro městskou hromadnou dopravu a i s případným chodníkem nevejde? A nebo se Vám nepozdává ta prosklená stavba před zvonicí a kostelem sv. Bartoloměje, která by měla být náhradou za podzemní restauraci Kra-Kra? Nebo Vám přijde, že zahloubení dopravy pod zem je nesmysl? A co si myslíte o řešení dopravy ve městě v době výstavby tunelu? A nebo s tímto návrhem souhlasíte a doufáte, že se konečně podaří prosadit nějaký smysluplný projekt?
Uvítáme Vaše názory v Diskusním fóru, ale také na emailové adrese kpp.pardubice@seznam.cz . Zrovna tak uvítáme Vaše názory v anketě.