Alejí klenů kolem rybníků
Krucemburk – Staré Ransko – Ždírec n. Doubravou. Délka 7 km. Odj. 7:53 ČD. Návrat 14:00, 16:06 ČD. Ved: Květa Janáčková. Turistická vycházka týmu B. Pro pomalejší členy Klubu přátel Pardubicka.
typ akce: Turistické vycházky
Meandry Struhy
Veselí - Lepějovice - Meandry Struhy - Bílý kopec - Kokešov – Opočínek. Délka trasy 8 km / 13 km. Odjezd 7:58 ČD, návrat 12:47 / 15:15 Bus MHD č.15. Ved: L. Kvapilová. Turistická vycházka týmu A. Pouze pro členy Klubu přátel Pardubicka.
typ akce: Turistické vycházky
Krajinou evropského rozvodí Labe - Dunaj
Čachnov – Zámecká studánka – Karlštejn - Svratka. Délka trasy 7,5 km. Odjezd 7:53 ČD. Návrat Bus + ČD 16:02. Ved: J. Votrubová. Turistická vycházka týmu B. Pro pomalejší členy Klubu přátel Pardubicka.
typ akce: Turistické vycházky
Zřícenina hradu Rýzmburk
Olešnice /okr. Náchod / - Rýzmburk - Starkoč . Délka trasy 14 km. Odjezd 8:35 ČD, návrat 17:17 ČD. Ved: L. Černíková. Turistická vycházka týmu A. Pouze pro členy Klubu přátel Pardubicka.
typ akce: Turistické vycházky
Pardubická náměstí - trolejbusový výlet do historie
Masarykovo nám. – nám. Jana Pernera – nám. Legií – nám. Dukelských hrdinů – Zborovské nám. – nám. Republiky – Smetanovo nám. – Schwarzovo nám. – Komenského nám. – Pernštýnské nám. – Lázně Bohdaneč
Historickým trolejbusem Škoda 9Tr.
Sraz účastníků na zastávce MHD Třída Míru (u záchodků).
A zejména pro ty nejmenší: cestou zastávka na BOŽÍ ZMRZKU.
Jízdné ve výši 50 Kč se platí při nástupu do trolejbusu.
typ akce: Výlety do historie
Na besedě s arch. Lavríkem se hovořilo i o trolejbusové zóně na třídě Míru
Ve středu 19. února uspořádal Klub přátel Pardubicka besedu s ing. arch. Lavríkem z odboru hlavního architekta Magistrátu města Pardubic. Debata byla vedena mimo jiné i budoucí podobě třídy Míru. Největší reakce vyvolalo budoucí uspořádání hlavní třídy z hlediska trolejbusové dopravy, kdy dojde ke zrušení zastávky MHD před prodejnou pekárny Hrubý a trolejbusové linky 2, 11 a 13 tudy budou po dokončení rekonstrukce projíždět třídou Míru jednosměrně ve směru od Zelené brány k Domu služeb. Obousměrný provoz bude zachován pouze u linky 27. I díky tomu, že bude zachován provoz trolejbusů, bude na třídě Míru daleko méně zeleně a míst k posezení a také menší možnost pro předzahrádky a oživení tohoto hlavního pěšího bulváru. A právě kvůli trolejbusům tak třída Míru nebude moct lákat lidi k odpočinku a večernímu posezení v předzahrádce restaurace.Obavy mezi účastníky vyvolala také velmi nízká cena, za kterou vítěz výběrového řízení – firma Syner - je schopna rekonstrukci učinit. Jak jeden z účastníků besedy připomněl, cena okolo 100 milionů korun, za kterou je schopna firma Syner hlavní pardubickou třídu zrekonstruovat, je téměř stejná, jako cena, za kterou se mají zrekonstruovat Tyršovy sady, kde však nejsou žádné inženýrské sítě, žádné trolejové vedení, tudíž by se předpokládalo, že rekonstrukce hlavní pardubické třídy bude dražší než rekonstrukce Tyršových sadů. Jsou zde obavy, aby tato cena neměla vliv na kvalitu díla.
Jak bylo na besedě také připomenuto, byla před desíti lety zastupiteli původně odhlasována varianta čisté pěší zóny v úseku od lékárny ke Grandu, v následujících letech se hlasování třikrát po sobě opakovalo a to až do té doby, než byl původní návrh s odpočinkovými zónami, zelení, vodními prvky a možností předzahrádek pro večerní posezení nakonec přehlasován a změněn na „trolejbusovou“ zónu. A to i přes to, že se pro plnohodnotnou pěší zónu na třídě Míru v petici před tím vyjádřily tisíce lidí.