Krajinou evropského rozvodí Labe - Dunaj
Čachnov – Zámecká studánka – Karlštejn - Svratka. Délka trasy 7,5 km. Odjezd 7:53 ČD. Návrat Bus + ČD 16:02. Ved: J. Votrubová. Turistická vycházka týmu B. Pro pomalejší členy Klubu přátel Pardubicka.
typ akce: Turistické vycházky
Zřícenina hradu Rýzmburk
Olešnice /okr. Náchod / - Rýzmburk - Starkoč . Délka trasy 14 km. Odjezd 8:35 ČD, návrat 17:17 ČD. Ved: L. Černíková. Turistická vycházka týmu A. Pouze pro členy Klubu přátel Pardubicka.
typ akce: Turistické vycházky
Pardubická náměstí - trolejbusový výlet do historie
Masarykovo nám. – nám. Jana Pernera – nám. Legií – nám. Dukelských hrdinů – Zborovské nám. – nám. Republiky – Smetanovo nám. – Schwarzovo nám. – Komenského nám. – Pernštýnské nám. – Lázně Bohdaneč
Historickým trolejbusem Škoda 9Tr.
Sraz účastníků na zastávce MHD Třída Míru (u záchodků).
A zejména pro ty nejmenší: cestou zastávka na BOŽÍ ZMRZKU.
Jízdné ve výši 50 Kč se platí při nástupu do trolejbusu.
typ akce: Výlety do historie
Zříceniny hradů Zvířetice a Michalovice
Bakov n Jizerou - zříc. Zvířetice - Josefův Důl - zříc. Michalovice - Mladá Boleslav. Délka trasy 14 km. Odjezd 7:58 ČD, návrat 18:39 h. Arriva +ČD. Ved: L. Černíková. Turistická vycházka týmu A. Pouze pro členy Klubu přátel Pardubicka.
typ akce: Turistické vycházky
Rozhledna Milíř
Nový Hradec Králové – Biřička – Milíř – Vysoká nad Labem. Délka trasy 7 km. Odjezd 8:35 h. ČD, návrat 15:34 Bus. Ved: K. Janáčková. Turistická vycházka týmu B. Pro pomalejší nebo méně zdatné členy Klubu přátel Pardubicka.
typ akce: Turistické vycházky
Příští význam pardubského nádraží
Hodně se uvažuje o tom, jaký význam bude míti v budoucnu pardubské nádraží. Dnes to bylo jedno z předních nádraží republiky a také mělo význam mezinárodní. Je jisto, že pro příště část provozu ze západu na východ republikou bude se ubírati přes Německý Brod a Jihlavu. Bylo by marno zavíratgi před tímto příštím faktem oči. Mnohé vlaky, které jely přes Pardubice, pojedou v budoucnu od Kolína přes Čáslav a Německý Brod a dále. To je ukazatel vývoje příští doby. Přirozeně to bude znamenati pro Pardubice úbytek...
Ale jedna věc se také rýsuje do budoucna. A to je větší spojení od severu přes Pardubice na Německý Brod. Stane-li se Německý Brod důležitou železniční stanicí, musí sem býti přirozeně i větší připojení. A to se stane do velké míry také připojením Pardubic. Počítá se už dnes s možností, že by z Pardubic, případně až z Hradce Králové vedla na Německý Bord dvoukolejná trať. Znamenalo by to nové možnosti a nový život zdejšího kraje. Není vyloučeno, že v tomto případě muselo by dojíti i k přeměnění pardubského nádraží, zejména pak k přímému zapojení trati od Chrudimě do pardbuckého nádraží s vynecháním okliky přes Rosice.