Letohrad - Kopečková pouť
Letohrad - zřic. hradu Kyšperk - Kopeček - Pustiny -Písečná u Rybníčka - Vakdštejn - Přírodní park Orlice - Letohrad Kopečková pouť. Délka trasy 14 / 7 km. Odjezd 7:07 h. ČD, návrat 14/15:03/16:00 ČD. Ved: A. Milatová. Turistická vycházka týmu A. Pouze pro členy Klubu přátel Pardubicka.
typ akce: Turistické vycházky
Letohrad - Kopečková pouť
Letohrad – Václavské nám. – Zámecký park – Strašidelná jeskyně – Kyšperk - Letohrad. Délka trasy 6 km. Odjezd 7:07 h. ČD, návrat 15:56 h ČD. Ved: J. Votrubová. Turistická vycházka týmu B. Pro pomalejší nebo méně zdatné členy Klubu přátel Pardubicka.
typ akce: Turistické vycházky
Nová rozhledna Hamštejn
Malá Skála - Besedické skály - Koberovy - rozhl. Hamštejn - rozhl. Kozákov - Semily. Délka trasy 16 km. Odjezd 7:05 h. ČD, návrat 16:55 h. ČD. Ved: Z. Řehák. Turistická vycházka týmu A. Pouze pro členy Klubu přátel Pardubicka.
typ akce: Turistické vycházky
Nivou Doubravy
Bílek – Sobiňov – Zahájský rybník – Hlína - Sobiňov. Délka trasy 7 km. Odjezd 7:53 h. ČD, návrat 14:00, 16:06 h ČD. Ved: A. Kulišová. Turistická vycházka týmu B. Pro pomalejší nebo méně zdatné členy Klubu přátel Pardubicka.
typ akce: Turistické vycházky
V Pardubičkách by mohlo vzniknout nové náměstí
Hostem prvních únorových Hovorů o Pardubicku byl architekt Jan Kovář z pardubického ateliéru Adam první. Pan architekt přítomným představil některé ze svých projektů, které by mohly být v Pardubicích zrealizovány. Jedním z nich je např. příprava bytových domů v areálu někdejších kasáren na Hůrkách. Dle arch. Kováře by se mělo jednat o levné družstevní byty určené např. pro absolventy škol nebo naopak pro důchodce, kteří se spokojí s bytem o velikosti 2+kk. Jednotlivé bytové domy by měly být propojeny přízemními objekty s občanskou vybaveností v podobě zdravotní péče či mateřské školy. Architekt Kovář je také autorem projektu, podle kterého by mohlo v budoucnu v Pardubičkách vzniknout náměstíčko, jako nové centrum této čtvrti. Toto náměstí by mělo vzniknout v prostoru mezi dnešní Krajskou nemocnicí a areálem bývalé Tesly. Změnit by se tak mělo zaústění silničního nadjezdu do oblasti Pardubiček, kde by mohl být umístěn kruhový objezd, který by zajistil dopravní napojení areálu bývalé Tesly, ale také nové dopravní napojení nemocnice, kde architekt Kovář předpokládá vybudování nového vstupního objektu do areálu s novou recepcí.Součástí projektu by mělo být také kapacitní parkoviště situované přímo pod samotné již výše zmíněné náměstí. Součástí projektu je také přesunutí stávajících zastávek MHD do prostoru zamýšleného náměstí, tedy přímo před navrhovaný nový vchod do nemocnice blíže silničnímu nadjezdu. Projekt počítá také s vybudováním nové restaurace, která by měla být situována přímo u navrhovaného vstupu do areálu nemocnice.
Dalším zajímavým projektem, který architekt Kovář představil účastníkům Hovorů o Pardubicku, bylo řešení dnes nevzhledného prostoru za Domem hudby. Zde je navrhována výstavba šestipodlažního objektu s luxusními byty a wellness v nejvyšším patře, které by mělo nabízet zajímavé výhledy na dominanty Pardubicka. Projekt samozřejmě počítá s vytvořením parkovacích kapacit mimo jiné i pro návštěvníky akcí v Domě hudby. Zajímavostí také je, že je počítáno s výstavbou jakéhosi průchodu či podchodu spojujícího ulici Na hrádku podél Domu hudby přímo do Tyršových sadů, kde by měl podchod po Sukovou třídou ústit v parku přímo vedle nové kavárny.
Z dalších projektů, které byly účastníkům akce představeny, byla plánovaná lávka pro pěší a cyklisty propojující sídliště Poseidon a Polabiny. Její zajímavostí je, že lávka bude vybavena solárními panely, které by měly napájet osvětlení lávky ve večerních a nočních hodinách.