Krajinou evropského rozvodí Labe - Dunaj
Čachnov – Zámecká studánka – Karlštejn - Svratka. Délka trasy 7,5 km. Odjezd 7:53 ČD. Návrat Bus + ČD 16:02. Ved: J. Votrubová. Turistická vycházka týmu B. Pro pomalejší členy Klubu přátel Pardubicka.
typ akce: Turistické vycházky
Zřícenina hradu Rýzmburk
Olešnice /okr. Náchod / - Rýzmburk - Starkoč . Délka trasy 14 km. Odjezd 8:35 ČD, návrat 17:17 ČD. Ved: L. Černíková. Turistická vycházka týmu A. Pouze pro členy Klubu přátel Pardubicka.
typ akce: Turistické vycházky
Pardubická náměstí - trolejbusový výlet do historie
Masarykovo nám. – nám. Jana Pernera – nám. Legií – nám. Dukelských hrdinů – Zborovské nám. – nám. Republiky – Smetanovo nám. – Schwarzovo nám. – Komenského nám. – Pernštýnské nám. – Lázně Bohdaneč
Historickým trolejbusem Škoda 9Tr.
Sraz účastníků na zastávce MHD Třída Míru (u záchodků).
A zejména pro ty nejmenší: cestou zastávka na BOŽÍ ZMRZKU.
Jízdné ve výši 50 Kč se platí při nástupu do trolejbusu.
typ akce: Výlety do historie
Zříceniny hradů Zvířetice a Michalovice
Bakov n Jizerou - zříc. Zvířetice - Josefův Důl - zříc. Michalovice - Mladá Boleslav. Délka trasy 14 km. Odjezd 7:58 ČD, návrat 18:39 h. Arriva +ČD. Ved: L. Černíková. Turistická vycházka týmu A. Pouze pro členy Klubu přátel Pardubicka.
typ akce: Turistické vycházky
Rozhledna Milíř
Nový Hradec Králové – Biřička – Milíř – Vysoká nad Labem. Délka trasy 7 km. Odjezd 8:35 h. ČD, návrat 15:34 Bus. Ved: K. Janáčková. Turistická vycházka týmu B. Pro pomalejší nebo méně zdatné členy Klubu přátel Pardubicka.
typ akce: Turistické vycházky
MEMORIÁL JIŘÍHO KRISTIÁNA LOBKOWICZE SE JEZDIL NA DOHLED OD ZÁMKU
Na počátku 30.let 20.století byl v Pardubicích velice populární motocyklový sport. Po prvních úspěšných ročnících závodů o Zlatou přilbu pojala v dubnu roku 1932 pardubická skupina členů Ligy čsl. motoristů v čele s Františkem Hladěnou záměr uspořádat nový závod, tentokrát na regulérní škvárové ploché dráze po vzoru anglické dirt track. Pro její výstavbu zvolili nově vybudovaný Všesportovní stadion. V květnu celým národem otřásla tragická smrt slavného automobilového závodníka Jiřího Kristiána Lobkowicze při závodech v Berlíně a pardubická skupina rozhodla, že nově vystavěná dráha i závod ponese jeho jméno.Rada města Pardubic požádala o svolení matku zesnulého, kněžnu Josefinu Lobkowiczovou, aby byl závod pojmenován Memoriálem Jiřího Kristiána Lobkowicze. Trofej, kterou každoročně obdržel vítěz Memoriálu, symbolizovala antickou ušlechtilost a sportovního ducha Jiřího Kristiána Lobkowicze – zlatý antický kulatý štít s uměleckým leptem a rytinou a v úvodu zmíněným nápisem „Se štítem nebo na štítě“. Slova s kterými se Jiří rozloučil s přáteli před osudným startem na berlínském okruhu AVUS.
Závod o memoriál J.K.Lobkowicze se jel na pět kol s maximálním počtem pěti jezdců na dráze. V prvních dvou ročnících byli přihlášeni jezdci rozdělení podle obsahu válců do jednotlivých kategorií, rozdíl mezi nimi byl pak vyvážen ve finálových jízdách časovým handicapem vypočteným podle výsledků v rozřazovacích jízdách.
První závod se konal 31.července 1932, kdy se zároveň uskutečnilo slavnostní otevření škvárové ploché dráhy. Během osmi ročníků se dostal mezi přední sportovní podniky v republice, kde se pokaždé soustředila elita domácích i zahraničních závodníků. Silná konkurence zaručovala napínavý boj a zajímavou podívanou. Mezi vítěze memoriálu se v roce 1937 zařadil i Hugo Rosák, nastupující plochodrážní hvězda.
Po druhé světové válce chtěl Čs. autoklub Pardubice navázat na tradici závodů, ale v roce 1946 se závod nakonec z důvodů tíživé finanční situace neuskutečnil. Ani další společenské a politické události nebyly pro závod příznivé. Osmý a zároveň poslední ročník se konal v roce 1947. V poúnorovém Československu již neměly vznešené ideály propagátora a průkopníka ploché dráhy a motoristického sportu Jiřího Kristiána Lobkowicze místo. V roce 1950 Jednotný národní výbor Pardubice zrušil škvárovou dráhu a stadion byl po nákladné přestavbě navrácen původnímu účelu – atletice a fotbalu. Pro pardubickou plochou dráhu byl tento krok dost zásadní, jelikož z Pardubic dočasně vymizela – do výstavby nového plochodrážního stadionu ve Svítkově.